מחיר למשתכן

בוא נצלול קצת לנתונים : 

מי שיחפש טוב טוב באתר של מחיר למשתכן יגלה מאות של דירות אשר עומדות למכירה ל”שוק החופשי”
הסיבה ? לא נרשמו מספיק אנשים להגרלה הספציפית/זכאים לא התחברו לפרויקט והחליטו לא לרכוש את הדירות.

אז האם אפשר לישון בשקט בתור יזם של מחיר למשתכן ?
לדעתנו לא, אנחנו רואים את המגמה, הזכאים מבצעים השוואות בין פרויקטים ולא ממהרים לקנות דירה בפרויקט בו הם זכו.
לפיכך, חשוב לשים לב לכמה פרמטרים שמאוד חשובים לרוכשים הפוטנציאלים:
 
  • זמן איכלוס  – לרוב בפרויקטים של מחיר למשתכן זמן האיכלוס הינו 3-4 שנים , זמן הוא בהחלט שיקול שיכול לפגוע בהחלטת הרכישה.
  • איכות התכנון ומפרט הדירות – במחיר למשתכן ישנה סטיגמה רווחת שאיכות תכנון הדירות והבנין כולו ירודה והקבלן מנסה לחסוך עלויות על הדיירים, צריך לדעת להעביר מסרים שיווקים שיעזרו להסיר את החששות הללו ויתנו תחושת ביטחון בפרויקט.
  • השקעה נבונה ? – הרבה מרוכשי מחיר למשתכן מתכננים להשכיר את הדירה ולא לגור בה, בדר”כ אלו אותם זוגות אשר זכו במקומות אשר אינם האיזור שרצו לגור בו.
  • מחיר הדירה – במחיר למשתכן אין השפעה לפרמטרים כמו קומה או כיוון על מחיר הדירה דבר שיוצר עיוות מחירים בין כלל הדירות, בנוסף התשלום מתבצע לפי מ”ר כך שניתן למצוא דירות 4 חד’ גדולות מאוד שמגיעות למחיר גבוהה יותר ממחיר השוק.
  • ויש עוד המון נושאים שמשפיעים על החלטת הזוכה היכן לקנות את הדירה שלו.
 
לכן צריך פעולת הסברה מדויקת לרוכשים הפוטנצייאלים אשר תמחיש להם את גודל ההזדמנות ואופי הפרויקט.
 
אנו כחברת שיווק נדאג לתוכניות ותמהיל בריא, מיתוג מדויק לפרויקט, נארגן כנסי הסברה ונלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך עד לבחירת דירתם וחתימה על חוזה.

לפרטים נוספים צרו קשר